Al jaren behoort de beurs tot de belangrijkste evenementen in Centraal- en Oost-Europa, en de editie van 2026 belooft volgens de organisatie een nog breder aanbod, nieuwe zakelijke kansen en een inspirerend kennisprogramma.
Internationaal ontmoetingspunt voor de sector
Kids’ Time trekt traditioneel distributeurs en inkopers uit de hele wereld. Tijdens de meest recente editie presenteerden meer dan 250 exposanten uit 19 landen ruim 500 merken. De beurs trok meer dan 4.500 vakbezoekers uit 37 landen, waarvan maar liefst 75% bestond uit CEO’s, directeuren en andere beslissers. Maar liefst 92% beoordeelde hun deelname positief, een bevestiging van het internationale belang van het evenement.
In 2026 wordt het aanbod verder verbreed met nieuwe themagebieden:
- Education & Creativity
- Sports & Active Play
- Gifts & Special Occasion Products
Deze zones spelen in op veranderende behoeften van gezinnen en bieden bedrijven uit aanpalende segmenten een platform dat voorheen ontbrak.
Zakendoen, productlanceringen en awards
Kids’ Time is volledig gericht op B2B-ontmoetingen. Exposanten kunnen:
- nieuwe producten en collecties presenteren,
- in contact komen met distributeurs, groothandels en retailketens,
- internationale inkopers ontmoeten via het Hosted Buyers-programma,
- meedingen naar de prestigieuze Kids’ Time Star-award.
Kennis, trends en inspiratie
Naast de beursvloer biedt Kids’ Time een uitgebreid inhoudelijk programma met lezingen, panelgesprekken en trainingen over wereldwijde trends, innovatie en businessstrategieën. Daarmee vormt de beurs ook een waardevolle informatiebron voor professionele trends en ontwikkelingen. De editie van 2026 staat onder toezicht van de Polish Investment and Trade Agency (PAIH). Dankzij het wereldwijde netwerk van Foreign Trade Offices krijgen exposanten ondersteuning bij internationale expansie.
Klik hier voor meer informatie en registratie.