Op de foto (links naar rechts): Mick Smits (Messercola), Party Piet Pablo, Celvin de Bie (Intertoys), Chico Choco en Lucio Messercola (Messercola)
“We gaan door waar de film stopt”
Celvin de Bie (Head of Marketing, Intertoys): “Ik ben ongelofelijk blij met het tot stand komen van deze meerjarige samenwerking waarin we het Sinterklaasfeest echt naar een nieuw niveau tillen binnen onze najaarscampagne. Intertoys is al bijna 50 jaar het Pakhuis van Sinterklaas, daarom is een combinatie met het grootste bioscoopavontuur van Sinterklaas een hele logische en krachtige match. We gaan door waar de film stopt en activeren de campagne op alle relevante touchpoints - van bioscoopzaal tot winkelvloer. Zo versterken we de komende jaren niet alleen het merk Intertoys als dé bestemming voor alles wat met Sinterklaas te maken heeft, maar ook de spanning en magie van het Sinterklaasfeest voor kinderen én ouders."
Exclusieve merchandise partner
Als officieel licentiehouder ontwikkelt Intertoys vanaf dit jaar een speciale productlijn die aansluit op de populaire personages en avonturen uit de film. Denk aan knuffels, knutselsets en cadeauartikelen die vanaf 1 oktober exclusief verkrijgbaar zijn in alle 200+ Intertoys winkels en webshop.
De Grote Sinterklaasfilm en de Verdwenen Verlanglijstjes is vanaf 1 oktober te zien in alle Nederlandse bioscopen.