Logo



Exclusieve acties voor abonnees, klik hier

Retailbeurs Utrecht: Verhaal is het nieuwe materiaal

8 augustus 2019

Met nieuwe merken, de laatste trends, veel mooie producten waarover een verhaal te vertellen is en met veel verrassende activiteiten, belooft de aankomende editie van de Retailbeurs Utrecht, die wordt gehouden van 8-10 september, een niet te missen ‘event’ te worden. Thema is ‘Echt is het nieuwe real’ en dat wordt voor Fashion & Lifestyle, de tweede etage met onder andere speelgoed, vertaald naar ‘Verhaal is het nieuwe materiaal’.

In de najaarscampagnes voor de Retailbeurs van Trade Mart Utrecht staat uniciteit centraal. In de producten die worden getoond, maar vooral in mensen! Waarbij uniciteit van personen en zienswijzen leidend zijn. Shine’en, smile’en en filters hebben plaatsgemaakt voor intrinsieke waarden zoals durf, geluk en puurheid. Dat is ook wat de collecties van de exposanten uitdragen. Bezoekende retailers zullen steeds meer producten zien met een verhaal, die door passie en vakmanschap tot stand zijn gekomen en zijn te herleiden naar de oorsprong.

Kids & Lifestylemerken
Op de beurs komt u de volgende Kids & Lifestylemerken tegen: Harlekijn Import, Out of the Blue, Shanghai Toys, Mechato Trading, JPM Toys, Pro Card Exclusive, Global Affairs, Simply for kids, Manó, PINTOY, Fagus houten speelgoed, Egmont Toys, Moulin Roty, Red Castle, Kids and Berries, IsandBox, International Bon Ton Toys, B.Toys, Heico lampen met LED en trafo, Navir ontdek-artikelen, Trousselier, Keycraft, Houtlokael lampen & letters, Gebr. Simon, Paola Reina, Jabadabado, Bruder, Siku, Rollytoys, BERG, Schopper, Lundby, Micki, Pellianni, Oskar & Ellen, Angeltoys, Eichhorn, Heless, Hess, I’m Toy, Darda, Dantoy, Hoccaballs, Kids Globe, Melissa & Doug, SES, Ministeck, Quercetti, Bontempi, Weible, Joueco, Klein, Bolz, Ballon, Androni, BeLONG, en Haba Benelux.
Gastexposanten op de tweede etage zijn onder andere Lannoo Graphics, dat een nieuw concept introduceert - Quattro Colori ‘On The Go’ - met producten die je in je werkomgeving gebruikt. Vroege bezoekers ontvangen een leuke attentie op de stand van Lannoo Graphics, stand 2-TP-07.
Manó (tevens gastexposant) is een uitgeverij die zich heeft ontwikkeld tot een groothandel in kinderboeken, kaarten en cadeauartikelen, stand 2-SP-01.

Informatief programma
Naast het goederenaanbod is er natuurlijk ook een informatief programma. Zo geeft Frédérique van Gemert, die al vijftien jaar als modestylist voor diverse tijdschriften werkt, een mini masterclass productfotografie & styling. Daarin behandelt zij de Do’s & Don’ts van productfotografie & styling. De meest voorkomende fouten en oplossingen en een heleboel professionele tips & tricks komen voorbij. Tevens zijn er inpakworkshops die worden gegeven door 'by CollectivWarehouse', met 100% Dutch Design cadeauverpakkingen. Zij voorzien bezoekers van inspiratie, tips en leuke ideeën voor het inpakken van prachtige cadeaus. Stand 2-D-419.

2020 : Trade Mart 50 jaar!
In 2020 bestaat de Trade Mart 50 jaar. Dat betekent 50 jaar ‘live’ ontmoetingen, 50 jaar trends, 50 jaar uitdagingen, 50 jaar retailkennis, 50 jaar nieuwe productintroducties, 50 jaar beleving, 50 jaar herinneringen ….
Trade Mart wil graag van u horen welke herinneringen u aan de beurs heeft. Die kunt u delen via Trademart@jaarbeurs.nl.

Komt u naar de Retailbeurs, dan kunt u rekenen op bijzonder vervoer vanaf de parkeerplaats. U kunt natuurlijk lopen, maar ook gebruikmaken van de Tuk Tuk’s die voor u klaarstaan en die u naar de ingang van het Beatrixgebouw rijden.

Gratis kaarten aanvragen en de laatste informatie? Ga naar www.trademart.nl

Lees meer nieuws

Uitgever

SOVD

Tel. 0348 - 41 97 71
speelgoedenhobby@vakcentrum.nl

Advertentieverkoop

Vakblad voor

Ondernemers en medewerkers in de speelgoedbranche

Aangesloten bij